Długopisy z logo jako niezawodne i praktyczne gadżety reklamowe
Długopisy z logo to najpopularniejsze gadżety reklamowe. Mogą być wręczane klientom po dokonaniu zakupu w biurze handlowym lub podczas imprezy promującej ofertę firmy. Długopis idealnie spełnia zadania nośnika reklamy, a przy tym jest niezbędnym gadżetem każdego z nas. Buduje świadomość marki oraz sprawia, że firma staje się rozpoznawalna na lokalnym rynku.
Jak powstają długopisy z logo?
Logo na długopisach zwykle nanoszone jest za pośrednictwem grawerowania laserowego. Strumień lasera wykonuje precyzyjne nacięcia struktury długopisu, a powstałe napisy są trwałe i odporne na ścieranie. Jak podkreślają specjaliści z drukarni Nadruki Reklamowe, wykonany grawer jest jednokolorowy i może powstawać na długopisach metalowych. Jeśli długopis nie nadaje się do rowkowania, znakowany jest metodą tampondruku. Projekt nanoszony jest na folię, którą przykleja się na światłoczułej płytce. Następnie matryca pokrywana jest farbą i dociskany jest do niej tampon, który przenosi obraz na długopis. Zaleta tej metody jest możliwość zdobienia w pełnej gamie kolorystycznej. Zalecana jest dla długopisów plastikowych oraz ekologicznych.
Zalety długopisów z logo
Gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim praktyczny i uniwersalny. Nie ulega wątpliwościom, że właśnie takimi cechami odznaczają się długopisy z logo. Oprócz logotypu na niewielkiej powierzchni długopisu można zmieścić adres i numer kontaktowy do firmy. Kluczem do sukcesu jest wybór odpowiedniej czcionki, która zapewni czytelność nadruku nawet w niewielkiej skali. Ważne, aby dobrać również projekt do materiału, z jakiego wykonany jest długopis. Trwały i wyraźny nadruk to połowa sukcesu udanej reklamy.
Wybierając długopis reklamowy, warto zwrócić uwagę na jego jakość. Jeśli zdecydujemy się na najtańszy długopis, gadżet może szybko się zużyć. Chcąc zbudować dobry wizerunek swojej firmy na rynku lokalnym, warto wybierać długopisy z wytrzymałych materiałów, które będą kojarzyć się z prestiżem. Pamiętajmy, że taki długopis trafić może do wielu potencjalnych klientów, ponieważ często przekazywany jest z rąk do rąk. Warto zatem zadbać o estetykę projektu i wykonania, a realizację zamówienia najlepiej zlecić firmie mogącej pochwalić się obszernym portfolio wykonanych usług.
Długopis z logo to forma reklamy mobilnej. Warto wręczać go klientom podpisującym umowę w lokalu przedsiębiorstwa. Być może dzięki temu długopis trafi do rąk osoby, którą zainteresuje nasze oferta?
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana