Jak drukować katalogi reklamowe, by prezentowały się atrakcyjnie?
Katalogi reklamowe to dobry pomysł na promocję Twojej firmy. Jest to podstawowe narzędzie marketingowe, niezastąpione na targach lub innych spotkaniach biznesowych. Może ono przyjmować różne formy. Jak powinien wyglądać dobry katalog reklamowy? Jak i gdzie go wydrukować, by prezentował się atrakcyjnie i pełnił swoją funkcję, promując ofertę danej firmy?
Czym są katalogi reklamowe?
Katalogi reklamowe to wielostronicowe produkty przygotowane na potrzeby danej firmy. Po wydrukowaniu trafiają one do klientów, zachęcając ich do zakupów lub korzystania z usług. Istnieje kilka typów katalogów:
w oprawie zeszytowej,
w oprawie klejonej,
w oprawie szytej.
Wszystkie typy katalogów możesz wydrukować w pozycji poziomej lub pionowej – to zależy od Ciebie i Twojego pomysłu. Elegancki katalog reklamowy bywa też traktowany jako prezent. Wysoka jakość użytych materiałów świadczy bowiem o dbałość marki. Osoba obdarowana takim produktem może spodziewać się dobrej współpracy.
Jak powinien wyglądać najlepszy katalog reklamowy?
Katalogi reklamowe to najbardziej wszechstronna forma prezentacji Twojej firmy. Drukarnia Grist99 spod Warszawy specjalizuje się w tworzeniu i druku tych produktów. Współpraca z tą agencją opiera się na kilku ważnych zasadach: wspólne planowanie i tworzenie koncepcji oraz wydruk na najwyższym poziomie.
Najlepszy katalog reklamowy zapewni rozwój firmy. Jego wnętrze pokaże Twoje mocne strony, a okładka przykuje uwagę potencjalnego klienta. Katalogi mogą być wydrukowane na papierach o różnych gramaturach. Często są one dodatkowo uszlachetniane.
Katalog, który przykuje uwagę klienta, powinien zapewniać:
komfortowe przeglądanie,
budowanie relacji – elegancki katalog jest niczym prezent, a osoba nim obdarowywana czuje, że może liczyć na solidną współpracę,
wielokrotność użytku – klient może sięgać do katalogu wielokrotnie, zaznaczając miejsca, do których chce wrócić,
świadomość marki – ciekawa szata graficzna i tekstowa oraz wysokiej klasy papier sprawią, że znajdujące się w nim produkty będą bardziej prestiżowe,
trwały nośnik – dobrze dobrany papier i wysoka jakość druku zagwarantują komfort wielokrotnego używania katalogu.
Bardzo często cechą wyróżniającą katalog jest nie tyle użyty materiał czy też nietypowy rozmiar, ale zaskakujący projekt graficzny. To od niego wszystko się zaczyna.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana