Jak stworzyć logo z efektem złotego lustra?
Logo przestrzenne z efektem złotego lustra to ciekawy sposób na odświeżenie wizerunku firmy i uatrakcyjnienie wnętrza biura lub lokalu. Lustrzany logotyp można dopasować do stylu większości aranżacji pomieszczeń firmowych. Najlepiej sprawdza się jednak w przypadku salonów fryzjerskich, gabinetów kosmetycznych i innych firm działających w branży health&beauty.
Logo z efektem złotego lustra. W jaki sposób powstaje?
Jak każdy logotyp, tak samo logo 3D z lustrzanym efektem powstaje na podstawie projektu. Na bazie dostarczonych przez klienta informacji i materiałów tworzony jest wstępny szkic przygotowywany przez profesjonalnych grafików. Wybrany projekt jest przekazywany do produkcji dopiero po akceptacji ze strony klienta. Logotypy wycinane są z twardego styropianu lub styroduru. Za lustrzany efekt odpowiada powłoka z połyskującego szkła akrylowego.
Wykonawcą logotypów 3D z efektem złotego lustra jest firma WycinankaStudio z Łomży. Specjalnością pracowni są nietuzinkowe i oryginalne projekty. Firma ma na swoim koncie wiele zrealizowanych logo dla salonów piękności wykończonych lustrzaną powłoką.
Dlaczego warto zainwestować w logo z lustrzaną powłoką?
Logotypy z efektem lustra najczęściej trafiają do wnętrz salonów kosmetycznych. Idealnie wpisują się we wnętrza urządzone w stylu glamour, ale równie dobrze prezentują się w prostych, minimalistycznych aranżacjach, przełamując ich monotonię. Połyskujący logotyp efektownie odbija światło i przyciąga uwagę. Obok takiej dekoracji nie sposób przejść obojętnie.
O tym, jak klient zapamięta konkretny lokal, decydują tak naprawdę detale. Klienci chętniej wracają do miejsc, które dobrze zapamiętali. Liczy się nie tylko poziom świadczonych usług i profesjonalna obsługa, ale także sposób aranżacji wnętrza. Jak wiadomo, kluczowe jest pierwsze wrażanie. Warto więc wyróżnić się na tle konkurencji zawieszając w centralnym punkcie na ścianie salonu lub małego butiku właśnie połyskujący logotyp z lustrzaną powłoką.
Dla kogo logotypy z efektem lustra?
Lustrzane logotypy idealnie podkreślają nie tylko estetykę wnętrza, ale także jego sterylność. Dlatego świetnie wpisują się w przestrzenie gabinetów medycznych, które zwykle urządzane są w stonowanych i spokojnych kolorach. Detal w postaci lustrzanego logotypu nada aranżacji nieco charakteru i podkreśli profil działalności firmy. Lustro nieodzownie kojarzone z urodą dobrze sprawdzi się także w salonach piękności i innych lokalach działających w branży beauty. Ale nie tylko. Lustrzany logotyp w stylu glamour to świetna propozycja do restauracji, hoteli i kawiarni.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana