Jak zoptymalizować koszty telekomunikacyjne?
Korzystanie ze sprawnie działającego systemu telekomunikacyjnego jest niezbędne dla pozyskiwania nowych klientów i ich obsługi posprzedażowej zarówno przy świadczeniu usług, jak i w działalności handlowej bądź produkcyjnej. Koszty związane z zawartymi z operatorami umowami, zakupami sprzętu oraz bieżącą obsługą infrastruktury mogą być sporym wydatkiem. Ich obniżenie nie jest jednak proste i wymaga pomocy ze strony doradcy telekomunikacyjnego.
Co można zyskać dzięki optymalizacji kosztów usług telekomunikacyjnych?
Zmniejszanie kosztu zakupu potrzebnych usług i produktów przy uzyskiwaniu ich możliwie najwyższej jakości jest jednym z najlepszych sposobów na poprawę konkurencyjności firmy. W przypadku optymalizacji kosztów telekomunikacyjnych zyski mogą sięgnąć nawet połowy wydatkowanych kwot, przestrzeń do szukania oszczędności jest więc bardzo duża. Decydując się na skorzystanie z pomocy firmy działającej w tym obszarze, klient nie ponosi żadnego ryzyka, ponieważ wszystkie prowizje są naliczane od zaoszczędzonych sum.
Na czym polega optymalizacja kosztów telekomunikacyjnych?
Doradca telekomunikacyjny przystępując do działania, gromadzi informacje na temat zapotrzebowania na usługi, wykorzystywanego sprzętu oraz zawartych z operatorami umów. Zebrane dane są poddawane analizie, która ma na celu sprawdzenie, czy wszystkie kupowane opcje są niezbędne i odpowiednio spożytkowane. Doradca weryfikuje także rozliczenia z operatorami, weryfikując, czy wszelkie opłaty są pobierane zgodnie z poczynionymi ustaleniami. Na podstawie uzyskanych wyników sporządza specyfikację obejmującą istotne z punktu widzenia klienta oczekiwania i na tej podstawie ustala, jakie elementy ofert poszczególnych dostawców będą do nich najlepiej pasowały. Doradca bierze na siebie cały proces negocjowania najkorzystniejszych możliwych warunków finansowych, a jednocześnie dba o stronę techniczną całego przedsięwzięcia.
Z jakim doradcą warto nawiązać współpracę?
Optymalizacja kosztów telekomunikacyjnych obejmuje różne obszary działania. Poza wyszukiwaniem najkorzystniejszych ofert zwykle przydatne są też usługi outsourcingu telekomunikacyjnego, które oprócz obniżania rachunków gwarantują też spadek kosztów obsługi technicznej. Przykładem firmy oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu telekomunikacji jest MOLL TELECOM SERVICE. Klienci zyskują całościową obsługę związaną z wyborem dostawcy usług, dostarczeniem potrzebnej infrastruktury, serwisem i opieką w kwestiach sprzętowych oraz ewentualną rozbudową systemu w miarę zmiany i zwiększania się potrzeb.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana