Artykuł sponsorowany

Opakowania typu Display jako estetyczna forma sprzedaży detalicznej

Opakowania typu Display jako estetyczna forma sprzedaży detalicznej

Opakowania typu Display to podstawa na półkach sklepowych. Umieszczone w nich są wyeksponowane produkty. Owe kartony odgrywają szczególną rolę w sprzedaży asortymentu sklepu spożywczego czy papierniczego, drogerii, apteki. Jakie są najważniejsze zalety opakowań typu Display? W jakich branżach znajdują najczęściej zastosowanie? Odpowiedź znajduje się w artykule.

Zalety opakowań typu Display

Opakowania typu Display mają wiele zalet. Przede wszystkim można w nich bezproblemowo uporządkować sprzedawane przedmioty i zaprezentować je w estetyczny, elegancki, funkcjonalny sposób. Takie kartony cechują się małą wagą. Dzięki lekkości można je dowolnie przenosić, ustawiać, opierać. Opakowania typu Display cechują się ekologicznością – wiele z nich jest wielorazowych. Mimo nieustannego dokładania lub zmieniania asortymentu wciąż zachowują pierwotny kształt i wygląd. Dzięki nim każdy sprzedawca może cieszyć się praktyczną i elegancką ekspozycją, która przyciągnie wzrok każdego klienta. Mogą także pełnić funkcję reklamową – istnieje możliwość naniesienia na nie dowolnego druku, który będzie reprezentował konkretną firmę, jej logo, ofertę. Opakowania typu Display są łatwe w przenoszeniu (np. przy przeprowadzce lub remoncie) – łatwo się je składa i rozkłada. Dzięki nim można uporządkować asortyment zgodnie z przeznaczeniem, marką, ceną. Sprzyjają utrzymaniu porządku w sklepie. To idealne narzędzie do eksponowania produktów w sprzedaży detalicznej.

Produkcją praktycznych i estetycznych opakowań typu Display zajmuje się drukarnia opakowań kartonowych Linpak. Oferowane produkty cechują się wyrazistością, wytrzymałością i solidnością. Istnieje opcja zamówienia opakowań typu Display z nadrukiem.

W jakich branżach sprawdzają się opakowania typu Display?

Opakowania typu Display to nieoceniona pomoc w sklepach spożywczych, papierniczych, budowlanych, drogeriach. Odgrywają istotną rolę zwłaszcza w przypadku produktów spożywczych i kosmetyków (o niewielkich wymiarach), które dość trudno poukładać. W aptekach i drogeriach często pojawiają się stojaki Display, które przyczyniają się nie tylko do utrzymania porządku w sklepie, ale i poprawienia widoczności sprzedawanych produktów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.