Artykuł sponsorowany

Jakie gadżety oznakujesz dzięki drukarce UV?

Jakie gadżety oznakujesz dzięki drukarce UV?

Drukarka UV to jedno z najbardziej nowoczesnych urządzeń we współczesnej poligrafii. Zadrukowywane przy jej użyciu przedmioty cechują się bardzo dobrą trwałością i wysoką jakością. Nic dziwnego, że w ten sposób tworzy się dziś różnego rodzaju gadżety budujące wizerunek danej marki. Co konkretnie można wykreować drukiem UV i jakie są możliwości takiej technologii?

Na czym polega druk UV?

Druk UV to stosunkowo nowa technologia. Proces drukowania wygląda podobnie jak w tradycyjnej metodzie, natomiast różnica polega na tym, że nadruk jest wykonywany specjalnym pigmentem, a nie tuszem. Nanoszony materiał jest utwardzany pod wpływem światła ultrafioletowego.

W ten sposób można oznakowywać wszystkie w miarę płaskie przedmioty, które dadzą się ulokować pod głowicą drukującą. Im mniejsza jest odległość głowicy drukującej od rzeczy poddawanej drukowaniu UV, tym większą jakość się uzyskuje.  

W taki sposób powstaje atrakcyjny wizualnie, a przede wszystkim trwały nadruk. Z takiej usługi często korzystają właściciele przedsiębiorstw oraz osoby odpowiedzialne za organizację eventów z planowanymi dla uczestników upominkami.

Dlaczego warto decydować się na druk UV?

Jest wiele zalet przemawiających za usługą druku UV. Przede wszystkim warto wspomnieć o tym, że ta metoda nie ma ograniczeń, jeśli chodzi o barwy, przejścia kolorystyczne czy złożoność wzoru.

Ponadto technologia UV LED daje możliwość wykonywania trwałych i odpornych na czynniki atmosferyczne i mechaniczne nadruków na bardzo zróżnicowanych powierzchniach. Nie ma potrzeby suszenia wydruków, bo tusze utwardzane są przy użyciu lamp UV. Z uwagi na to wydruki rozmazują się. Zamiast tego, cechują się precyzją wykonania i wyrazistością barw. To sprawia, że drukarnie chętnie decydują się na zakup takich urządzeń jak drukarki UV. Można je kupić na przykład w firmie UVprinter.pl. Oferowane są tam między innymi drukarki Spirit UV, polecane dla początkujących.

Wśród plusów druku UV wymienia się również szerokie zastosowanie – w wielkim i małym formacie. Można nadrukowywać nawet na przedmiotach o nieregularnym kształcie.

Jakie gadżety reklamowe można tworzyć z wykorzystaniem druku UV?

Opisywanym sposobem bardzo często znakowane są różnego rodzaju gadżety reklamowe, takie jak:

  • breloki,

  • pendrive’y,

  • długopisy,

  • powerbanki,

  • notesy,

  • magnesy,

  • zapalniczki,

  • naklejki.

W ten sposób można przygotować także inne materiały przydatne w działaniach marketingowych, w tym szyldy, bannery, tła fotograficzne, stojaki reklamowe czy stopery.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.